نی نی های آبی....
ستاره های ابی

ss

سلام بچه های گل گلاب!امروز اومدم با عکس های بچه های داداشام.نی نی های آبی من!.ولی اگر عکسا تکراری بود به بزرگی خودتون ببخشید. خب بریم سراغ عکسا:

آمیتیس خوشگلم

وانیا جونم که خیلی دوسش دارم!خداییش خیلی به دل میشینه

وانیا در تولد بابا میثم

عشق من سید علی !نفس منه این بچه!

فدای اون نگاهت بشم

عکس های حضور پسر مهدی رحمتی در تمرینات استقلال

قربون قدت برم من!

عکس های حضور پسر مهدی رحمتی در تمرینات استقلال

اینم بردیای من

اینم طاهاست پسر اشجاری.خیلی بامزه است پسرش

از تیام اصلا عکس جدید ندارم.ببخشید!خب تا آپ بعدی بابای

 

 



نظرات شما عزیزان:

نیلو عاشق آرش
ساعت13:55---23 اسفند 1391
سلام ای جاااااااانم چه قدر ناز و جیگرن این بچه ها.این وانیا خیلی ملوسه فداش شم الهی
پاسخ:آره خیلی ملوسه !من که خیلی دوووووسش میدارم


ss.m91
ساعت13:53---23 اسفند 1391
سلام گلم.دلم واست تنگ شده بود. واااااای چقدر ناز بود عکسا مررررسی آجی
پاسخ:فدات نفسم


مهسا❤7
ساعت13:09---23 اسفند 1391
اونم مث این یکی معرکه بوده عچقم
پاسخ:بووووووووووووووس


شادی
ساعت14:24---22 اسفند 1391
خیلی خوب بودن.منم اپم.ویزه نامه نوروزه! بیا
پاسخ:فدات شادی جونم.اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:,ساعت 21:59 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین